"Those who don't believe in magic will never find it." Roald Dahl

Mai vreau un minut, doar atât.. nu mai mult

Posted on: November 27, 2010

Noi, generaţia copiilor fără locuri de muncă şi fără un viitor stabil, ascultam în copilăriile noastre muzica vremii de atunci. De la “inima mea, a rămas, a rămas la tine/sufletul meu, plânge iar, plânge după tine“, a celebrei trupe Hi-Q, la “Jimmy, Jimmy, iubeşti fetiţele-n bikini, dar pe tine, cine, te mai iubeşte, Jimmy?” a trupei Non-Stop şi până la Suzana care a furat banana trupei Valahia. Au fost şi cei care au preferat un stil un pic diferit cu “ochii tăi îmi amintesc cât de mult ne iubeam, şi cum ca doi copii în braţe ne strângeam” până la “ooooof viaţa mea“.

A.S.I.A.Alimal X, N&D, 3SE, Gaz pe foc, CandyExotic, despre care ştiu că nu a existat mult şi s-a rupt în Sexxy şi Blondy, şi celebrele Andre, costumate în latex, cu moşul lor tânăr şi iubiri pe nisipul fierbinte, erau cele mai tari pe vremea accea. Era să uit de o trupă care există şi azi, deşi eu nu i-aş fi dat vreo şansă: Bambi. :))

Se pare că după toţi anii ăştia, în care am trecut de la un stil muzical la altul, şi i-am uitat pe cei de-atunci, fiindu-ne ştearsă memoria de alte figuri ale muzicii româneşti gen: “I am Inna and i am boring“, cei de la Hi-Q, după ce s-a despărţit şi ei în 2003 pt. că le-au plecat solista, au refăcut formaţia cu nu ştiu câte fătuci, acum au revenit în formula iniţială. Adică mie mi se pare de toată jena. După ce Dana Nălbaru s-a cărat să facă carieră solo, copii şi nu ştiu mai ce, dar nu i-a mers prea bine, iar pe Hi-Q-işti i-au părsit şi ultima fătucă racolată, în disperarea ambelor părţi s-au gândit să-şi reclame gloria ce-au avut-o odată. Acum nu ştiu cât succes vor avea cu noua/vechea formulă, căci eu n-am mai auzit un hit de-al lor de când cu “gaşca mea, nu poate să stea, liniştită..“.

Dacă au de gând să cânte aceleaşi hituri ca în vremurile bune, cred că vor fi alungaţi cu roşii. Nu pentru că nu ne-ar face plăcere să ne aducem aminte de vremurile acelea, doar că ce e prea mult strică. După ce Dana declara, că între ea şi băieţii de la Hi-Q nu mai există loc de bunăziua, iată minunea. Probabil întâlnirea şi împăcarea lor o fi fost cândva seara şi atunci s-au salutat cu bună seara în loc de bună ziua. Oricum am înţeles că vor face un turneu prin ţară, iar dacă ajung şi la Cluj eu voi fi în primul rând şi voi ţine o pancartă mare-n mână pe care .. nu va scrie nimic.

5 Responses to "Mai vreau un minut, doar atât.. nu mai mult"

Așadar… te așteptăm la concertul nostru de la Cluj Napoca. Nu contează pancarda ci gândul cu care vei pleca la finalul concertului.

A fost concertul? nu de alta dar vreau sa vin si eu…

Au miercuri în Obs, la ceva bal de la FSE, da’ de alt concert, eu nu ştiu… Şi Ralu zicea că vrea să vină la concert, da nu la ăsta de la bal..

La naiba. l-am ratat

Leave a Reply

Today

November 2010
M T W T F S S
« Oct   Dec »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categories

Flickr Photos

IMAG0043-001

sunset

Photo0081

More Photos

my twitter

Informeaza-te despre colectarea selectiva

Stop Violence Against Women - Amnesty International

Add to The Free Dictionary

Lucruri Gratis

OnePlusYou Quizzes and Widgets

Vezi si tu ultimele reviste glossy si cadourile lor

Creative Commons License

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

